skip to main | skip to sidebar
Klosettstilen

torsdag 27 mars 2008

D.O.A


Need I say more?
Upplagd av Jens kl. 11:33

2 kommentarer:

robmonZter sa...

see ya soon!

2 april 2008 kl. 13:13
Jens sa...

Hmm fick precis reda på att DOA är permanently closed och var med andra ord inte bara nära att kosta mig livet, utan även mitt liftkort.. yieks!

6 april 2008 kl. 20:08

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Se vad andra säger:

  • Annika Flynner
  • Chasing the Banana
  • Evedently Chicken Town
  • f.u.c.k.m.y.s.t.y.l.e ®
  • könskrigsbloggen
  • This is Erik

Bloggarkiv

  • ►  2010 (2)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (1)
  • ►  2009 (3)
    • ►  december (1)
    • ►  juli (1)
    • ►  mars (1)
  • ▼  2008 (22)
    • ►  december (2)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (4)
    • ▼  mars (5)
      • D.O.A
      • Bilder från idag!
      • Hajka är grejen!
      • Mer än så kan ingen bli..
      • Pose it up mister..
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (6)

Om mig

Jens
Visa hela min profil