torsdag 13 mars 2008

Mer än så kan ingen bli..

..kan kalla mig för idiot, det har jag ingenting emot, ja e en idiot..

...eller egentligen inte men man kan inte hjälpa att känna sig lite dum när man gått runt och klagat(i tysthet) på att det inte finns något trevligt och intressant folk som bummar, och så räckte det med att sticka nosen utanför dörren så träffar man dem. Skulle kunna skylla på lathet, men jag tror det har mer att göra med att jag har vart lite less på att va så där attacksocial som man ibland behöver vara för att lära känna nya människor att jag inte ens brydde mig om att var sådär vanligt social. Men efter en session av så där lite lagom socialicerande över några "strawberry-saké-margeritas" (orkar inte ta reda på hur det kan tänkas stavas) i lördags och en session på berget och klätterväggen idag så kan jag helt enkelt konstatera att jag hade fel, och att jag e en idiot. Skönt folk helt enkelt. Bla Dogge och erik läser på Läkarlinjen i göteborg och har tydligen vart med och sparkat in en viss herr Krönlein i höstas(låter det bekant mister A?)

Är för övrigt helt förstörd i händerna efter dagens session vid klätterväggen. Skriver man vid klätterväggen? Min första tanke va på klätterväggen, men det låter helt stukat, och man är ju fan inte i klätterväggen heller... anyone? Det va säkert tre veckor jag va uppe, men nu har jag lite inbitet folk att klättra med så jag funderar på att köpa mig ett månadskort för sista månaden nu och satsa lite.. ne nu.. NU JÄVLAR!

Shit det är mindre än en månad kvar nu!! Sista gästerna lämnar whistler 6e April, Sen ska det städas upp och tackas av. Så någon gång runt den 10e april bär det av mor san fransisco! FETT! Hänger väl där i en två veckor, nått sånt, sen tillbaka till whistler för att hämta min väska och uppleva de sista dagarna på skid/snowboardfestivalen. Får se, inga biljetter bokade än.. Dock är resan till gbg spikad. Den 23 april lyfter jag från Kanadaland, vilket betyder att jag landar i gbg den 24e april. Hade tänkt mig en liten tur runt landet ganska direkt efter det med stop i Lund, Sthlm, Uppsala och Västerås. Så om ni befinner er på någon av orterna eller på rutten och vill ha besök så är det bara att höra av sig, the more the merrier!

Nu kommer erik hem! Vi ska planera vår tur till Vancouver i morgon. ska bli gött att komma bort från gästerna lite. Är enna lite less på att vara trevlig nu.. Inte så det känns farligt, har sjukt goa gäster denna veckan. Alla i över medelåldern och ruggit charmiga. Men som sagt, det är skönt att hänga med folk man kan slappna av med!

1 kommentar:

Kaarlson sa...

men fan jensa, inget coachella då med andra ord... ska bli fett och hooka i san fran! vi landar 13 och är där till den 24. see yaa baby! puss helmut