lördag 2 februari 2008

Va det något mer?

Jag tror jag har världens glidigaste jobb. Efter en brutal panik och ett totalt sammanbrott förra veckan har jag nu fått ordning på trådarna, papperna i pärmar och pratat med de som skall pratas med... Även om jag jobbar mer eller mindre hela tiden så är det inte ett speciellt ansträngande jobb, bara man har lite koll på sina papper och lite olja i munlädret.

Ska iväg och hämta ett gäng nya gäster i morgon.. Väskan är packad och allt är preppat, så nu är det ledig tid. Swee-et! Har fått sällskap i huset nu. Theres och Charlie som bor här i vanliga fall är ju i sydafrika men nu har gustav flyttat in(SAC guide) Gött att inte vara själv. Har även träffat några svenskar i byn. Har dock inte jobbat så hårt på det sociala. Har gjort hela den där klänga efter varje kontakt grejen några gånger nu och tycker det är ganska skönt att inte känna paniken att lära känna alla direkt, det löser sig.

Har köpt nya skidor idag förresten. Eller begagnade, men nya för mig. Känns hett att ha ett par skidor döpta efter ett gammalt punk band! Nån som kan gissa vilka skidor jag köpt?

Hmm, detta blev inte mycket till text, men det har inte hänt något spektakulärt(mer än skidorna) ville bara få iväg en liten uppdatering. Bilder kommer asap!

Time to hit the shower!

Inga kommentarer: