torsdag 7 februari 2008

Kempe Grejt!

Har haft en sån skicklyt go da'! Ställde mig i kön till Fresh Tracks kl 06.45 i morse(Fresh Tracks innebär att man åker upp tidigare och käkar frukost på berget, och sen får första tjing på backarna) tillsammans med några av mina gäster från Norge. Kempe goe gutter! Under natten hade det snöat någon stans mellan 30-40 cm. 8.15 stod vi i pisten och det var ingen som hade åkt där innan... sen fortsatte dagen på samma sätt. De nya skidorna gled som smörknivar genom pudret.. Efter ha hajkat oss upp(ca 40 minuter) störta jag ner genom Flute Bowl och det var fanimej topp 5 åket ever! Så perfekt lutning, snö och inramning!! Jag log från öra till öra! Så jävla maxat! Nu sitter jag i huset och är så slut i hela kroppen.. mmm ibland har man det bra!

Jag glömde självklart ta några bilder, men det togs en och annan bild, så det kan hända att det dyker upp!

tills dess får ni tro på mitt ord, SÅ jävla gött!

Har fått tag i några bilder, alla är inte från samma dag, men ändå:



Inga kommentarer: