Sitter återigen på rummet i Whistler och har precis lagt av mig allt och tatt en dusch.. fy fan va jag behövde den... Sista etappen på denna resan hade jag kunnat klara mig utan. Ah well först Frisco: Jag gillar den staden, kommer nog inte gå in på så mycket mer detaljer än så. Den har sina nackdelar, typ en sjuk mängd crack heads i varje gathörn, men med kvarter som lower haights och mission så kan man inte mer än att bara bli lite små kär i den staden.
Sen att ta sig därifrån visade sig vara bara jobbigt.. tog ett plan vid tio och landade i seattle lite efter midnatt.. Därifrån hade jag bestämt med en kompis syster om att få sova på hennes soffa, så jag satte mig på en av stadens bussar. Att killen bakom mig(en grabb i nitton års åldern) ägnade hela resan(som tog två timmar) åt att berätta för killen bredvid hur mycket pengar man tjänar på person rån, och hur han skulle börja med konto korts bedrägeri plus att resten av bussen såg lätt shady ut gjorde att jag va ganska skakis när jag väl kom fram. Väl där sov jag tre timmar på en 110 cm lång soffa, och tog sen taxi till busstationen, för att sätta mig på bussen upp hit, ca 8h.. nu är jag här i alla fall. Snart är jag hemma igen, ska bli skönt. Längtar efter alla..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar