måndag 21 januari 2008

Är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Sen jag kom hit har jag jobbat konstant.. Hade min första transfer redan första dagen(innebär att jag hämtade gäster på flygplaten..) och sen har det rullat på. Hade pistvisning idag utan att stått en dag på skidor.. hmm, hade dock hjälp av erik, som även pekat ut rutter för mig för morgondagen pistvisning. Det är en del meck och byråkrati att styra upp så de första veckorna kommer bli lätt hektiskta. Sen har ju jag en tendens att hetsa upp mig, vilket verkligen får en chans att blomma ut här.. men jag löser det mest, hittils! Sitter och funderar på allt jag inte gjort idag och får lite ångest, sen tänker på det jag faktiskt har gjort och mår lite bättre. Efter pistvisningen styrde jag upp så tio av gästerna fick åka helikopterskidåking imon, och efter det organsiserade jag en resa till Vancouver för 10 gäster för att kolla hocky. OCH NU SKA JAG SOVA. fan, orkar inte ens bry mig om att lägga lite tanke bakom det jag skriver, jag kommer styra upp det här, det kommer bara bli lite jobbigt först!

big up, i'm out

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej hej fina bror, du kommer klara allt utmärkt. tänk på att du arbetar med människor och de kommer att förstå om allt inte funkar perfekt - bara du snackar, förklarar hur det ligger till och använder din oemotståndliga charm. man tror alltid att folk är mycket mer rabiata än de är. det är min erfarenhet.

hörs snart,
t

Jens sa...

You said it sis! Big up!